Хвороба Альцгеймера - Учені знайшли спосіб повернути пам'ять при хворобі Альцгеймера - Технології - dt.ua

Вчені знайшли спосіб повернути пам'ять при хворобі Альцгеймера

17 березня, 2016, 15:01 Роздрукувати

Хвороба призводить не до втрати пам'яті, а до втрати здатності зчитувати її з нейронів.

Пам'ять при хворобі Альцгеймера можна повернути

Нейрофізіологи з Массачусетського технологічного інституту змогли повернути піддослідним мишам, які страждають від ранніх форм хвороби Альцгеймера, спогади про події та речі, які стали недоступними їм в результаті накопичення білкового "сміття" в нейронах. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Nature.

За словами одного з авторів дослідження, "головний результат нашого експерименту полягає в тому, що ми довели, що подібне можливо. А саме, ми показали, що імовірно втрачена пам'ять насправді все ще присутня в нашому мозку. Головне розуміти, як її можна витягти і змусити людину або тварину згадати забуте".

Вчені довели, що хвороба Альцгеймера спочатку не призводить до втрати пам'яті, а до втрати здатності "витягувати" її з нейронів на ранніх стадіях розвитку захворювання. В ході досліджень вчені спостерігали за гіппокампом мишей і людей, які страждають від хвороби Альцгеймера.