Новини науки - Вчені знайшли спосіб дізнатися справжні кольори пернатих динозаврів - Технології - dt.ua

Вчені знайшли спосіб дізнатися справжні кольори пернатих динозаврів

27 серпня, 2015, 15:25 Роздрукувати

У структурі викопного пір'я динозаврів містяться такі ж органели, що відповідають за колір, як і в пір'ї сучасних птахів.

Зразок Анхироніса,який використовувався для дослідження © Forbes.com

Палеонтологи знайшли спосіб встановити колір пернатих динозаврів з майже 100% точністю. Вчені встановили, що в структурі пір'я динозаврів присутні такі ж органели, що відповідають за колір, як і в будові пір'я сучасних птахів. Повідомлення про це опублікувало видання Forbes.

За даними палеонтологів, у викопному пір'ї динозаврів містяться такі ж меланосоми (органели, що відповідають за колір), як і ті, що були знайдені в пір'ї сучасних птахів. Різні види меланосом відповідають за різні кольори. Наприклад, стрижневі меланосоми (eumelanosomes) відповідають за чорний колір, а кругові (phaeomelanosomes) – за червоний. Меланосоми, які відповідають за жовтий і синій кольори, не можна виявити в зразках, віком кілька мільйонів років, через те, що вони швидко руйнуються.

Дивіться також фото: Палеонтологи відкрили новий вид динозавра

Міжнародна група вчених порівняла хімічні зразки сучасних птахів і викопного Анхироніса. В результаті порівняння вчені встановили, що викопні пігменти динозавра були практично ідентичні чорним пігментам, що зустрічаються у сучасних птахів.

динозавры
Forbes.com
Близьке зображення меланосом у пір’ї динозаврів

Раніше повідомлялося про те, що палеонтологи виявили новий вид пернатого динозавра, який жив близько 125 мільйонів років тому.

Випуск №38, 12 жовтня-18 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >