Вчені виявили в мозку ранні ознаки розвитку хвороби Паркінсона - Технології - dt.ua

Вчені знайшли спосіб діагностувати хворобу Паркінсона на ранній стадії

22 червня, 18:08 Роздрукувати

У молодих людей були помічені зміни в серотоніновій системі.

Вчені помітили ознаки хвороби Паркінсона на знімках мозку © Naked Science

Вчені з Королівського коледжу Лондона заявили про те, що їм вдалося виявити ранні ознаки нейродегенеративних процесів, які пов'язані з розвитком хвороби Паркінсона. Про результати досліджень вчених повідомляє Science Alert.

У ході дослідження вчені вивчили дані 25 здорових людей та 25 пацієнтів, у яких була діагностована хвороба Паркінсона. Крім того, у дослідженні взяло участь 14 осіб з мутаціями в гені SNCA, які пов'язують з розвитком даної хвороби. Всі групи добровольців проходили три етапи сканування мозку для вимірювання рівнів серотоніну та дофаміну. Крім того, добровольці пройшли дослідження на виявлення ранніх ознак розвитку хвороби Альцгеймера.

У результаті у семи осіб, які не страждали від хвороби Паркінсона, але були носіями мутації, що викликає її, не було виявлено виражених симптомів захворювання. Разом з тим, у них спостерігалося поступове виснаження серотоніну, а ось дофамінові нейрони були не порушені. На думку дослідників, це означає, що зміни в серотоніновій системі можуть початися вже на ранніх стадіях розвитку захворювання і передувати іншим симптомам.

Вчені підкреслюють, що обстеження серотонінової системи може бути використано як інструмент для моніторингу прогресування захворювання.