Вчені знайшли мікроорганізми, які здатні вижити в екстремальних умовах - Технології - dt.ua

Вчені знайшли раніше невідому екстремальну форму життя

12 лютого, 12:48 Роздрукувати

Дослідники знайшли мікроскопічних істот, які живуть в екстремальних умовах.

У пластах гідрату метану знайдені мікроорганізми © Популярная механика

Вчені з Університету Абердіна, які займалися вивченням гідрату метану (легкозаймистий лід), виявили нову форму життя. Як повідомляє "Популярная механика", дослідникам вдалося знайти мікроскопічних істот, які живуть в екстремальних умовах.

Колонії мікробів були знайдені всередині бульбашок нафти і води, які перебували в замерзлих пластах гідрату метану. Провідний автор дослідження доктор Глен Снайдер помітив незвичайну порошкоподібну речовину, коли плавив шматок легкозаймистого льоду. Цей порошок складався з крихітних сферичних структур з темними серцевинами.

Дослідники з'ясували, що нафта розщепилася разом з мікроорганізмами, які перебували в гідраті метану. "В поєднанні з іншими доказами, зібраними моїми колегами, результати аналізу показали, що життя може процвітати навіть при майже мінусових температурах і надзвичайно високих тисках, використовуючи тільки важку нафту і солону воду в якості їжі", - заявив один з учених Стівен Боуден.

За словами дослідників, їхнє відкриття стало ще одним доказом того, що життя може існувати в екстремальних умовах, у тому числі гіпотетичних, на інших планетах.

Читайте також: Резистентні до антибіотиків бактерії виявилися небезпечнішими за передбачуване

Раніше повідомлялося про те, що бактерії навчилися протистояти антибіотикам "останньої надії". Це означає, що незабаром можлива поява бактерій, стійких до всіх відомих типів ліків, і такі гени стійкості вже помічені у бактерій, які вражають людей.

За матеріалами: Популярная механика /