Пластик виявили всередині у найбільш глибоководних істот планети - Технології - dt.ua

Вчені знайшли пластик всередині у найбільш глибоководних істот на Землі

1 березня, 16:20 Роздрукувати

Частинки пластику були знайдені в кишках 72% вивчених істот.

У більш глибоководних істот пластик був знайдений у більших кількостях © Популярная механика

Група вчених з Великої Британії виявила пластик всередині у істот, які мешкають у найбільш глибоководних місцях Землі. Як повідомляє "Популярная механика", пластик був знайдений в кишках 72% живих істот, яких досліджували вчені.

Дослідники відправили глибоководні апарати в шість найбільш глибоких океанічних областей, в тому числі, Безодню Челленджера і Маріанську западину. Кожен з апаратів оснащений обладнанням для моніторингу та збору різних невеликих морських тварин із загону амфіподів для подальшого вивчення на поверхні.

Всього дослідники відібрали 90 тварин, яких вони вивчили на наявність пластикових частинок. Виявилося, що пластик знаходився у кишках 72% організмів, при цьому, у більш глибоководних істот він містився в більшій кількості. Наприклад, у істот з Новогебридського жолоба пластик був знайдений в 50% випадків, а у організмів з Безодні Челленджера – в 100% випадків.

Знайдені мікрочастинки пластику здебільшого були напівсинтетичними целюлозними волокнами, що використовуються в одязі. Крім того, дослідники виявили, поліпропілен, поліетилен, поліамід та неідентифіковані поливинилы.

Вчені підкреслюють, що результати їхнього дослідження дозволяють припустити, що жодна морська екосистема не уникла антропогенного впливу. Разом з тим, вчені поки не знають, як саме пластик впливає на життя організмів, можливо він позначається на їхній мобільності і робить їх більш уразливими для хижаків.