На Філіппінах знайдені останки невідомого виду людей - Технології - dt.ua

Вчені знайшли останки невідомого виду давніх людей

11 квітня, 12:01 Роздрукувати

Стародавні люди жили на острові Лузон близько 50 тисяч років тому.

Стародавні люди жили на Землі 50 тисяч років тому © ScienceDaily

Міжнародна група вчених виявила на філіппінському острові Лузон останки невідомого раніше стародавнього виду людей, який мешкав тут 50 тисяч років тому. Як повідомляє Science Daily, останки представників нового виду, який отримав назву Homo luzonensis, виявили в печері Кальяо.

Останки належали щонайменше двом дорослим і одній дитині. Всі вони були знайдені в одному археологічному шарі. Зокрема, були знайдені зуби, кістки пальців рук і ніг дорослих, а також стегнова кістка дитини. Дослідники відзначають, що зуби були на диво маленькими.

"Розмір зубів часто, хоч і не завжди, відповідає розміру тіла ссавця, тому ми думаємо, що Homo luzonensis були порівняно невеликими. Наскільки невеликими, ми ще не знаємо. Нам потрібно знайти частини скелета, за якими ми зможемо точно визначити розмір тіла", - заявив провідний автор дослідження Філіп Пайпер.

Вчені також відзначають, що кістки кінцівок нагадують австралопітеків, які жили на Землі близько двох мільйонів років тому. Дослідники мають намір з'ясувати, чи є така будова еволюційними змінами для життя на острові, або ж вона була успадкована від австралопітеків.

Коли з'явилися Homo luzonensis та як довго жили на острові, дослідники сказати не можуть. Разом з тим, розкопки біля печери Кальяо дозволили виявити останки забитих носорогів і кам'яні знаряддя, які датуються періодом близько 700 тисяч років тому. Незважаючи на те, що не було знайдено останків людей, які відповідають цьому періоду, знахідки свідчать про присутність давніх людей на острові вже в той час.