Вчені знайшли одну з перших багатоклітинних істот Землі

Вчені знайшли одну з перших багатоклітинних істот Землі Незвичайний "тюльпан" жив на Землі 500 мільйонів років тому
Істота жила на Землі приблизно 500 мільйонів років тому.

Палеонтологи виявили у США останки незвичайного організму, який за своєю формою нагадував квітку і жив на дні первинного океану Землі приблизно 500 мільйонів років тому. Про своє відкриття дослідники повідомили в Journal of Paleontology.

У ході дослідження вчені вивчали відкладення, які сформувалися неподалік від Солт-Лейк-Сіті, столиці штату Юта. Ці відкладення, як розповідають науковці, привертають увагу не тільки професійних палеонтологів, але й колекціонерів скам'янілостей, яким часто вдається знайти вкрай незвичайні і невідомі науці види тварин. У деяких випадках вони залишають їх собі, а в інших – вони передають частину або всі такі скам'янілості вченим.

Тепер же дослідники виявили незвичайний "тюльпан". Його дивний вигляд не дозволив палеонтологам зарахувати дану істоту, що отримало ім'я Siphusauctum gregrium, і команда Киммига вирушила на свої власні розкопки на північ Юти і на схід Канади, де залягають знамениті сланці Берджесс, в надії знайти нові екземпляри цього незвичайного істоти.

Їм вдалося знайти щось інше – останки ще одного представника цього роду, який дещо відрізнялися за формою і розмірами від "тюльпана" Ллойда Гюнтера. Новий вид отримав ім'я Siphusauctum lloydguntheri на честь мисливця за закам'янілими рештками, який помер у 2013 році у віці 96 років.

Це відкриття не дозволило вченим зрозуміти, чи існують сьогодні на Землі нащадки Siphusauctum і до якої групи живих істот належали ці "тюльпани". З іншого боку, тепер стає ясно, що ці істоти жили як мінімум в двох різних точках Землі, на територіях сучасної Канади і США, і домінували в океанах планети того часу.

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили рештки унікального арктичного динозавра, який отримав назву Ugrunaaluk kuukpikensis, що означає "стародавня тварина річки Колвілл". У довжину даний динозавр досягав близько 7,5 м. У часи Ugrunaaluk kuukpikensis Арктика була вкрита хвойними лісами, а середньорічна температура була +7 градусів за Цельсієм.