Новини технологій - Вчені знайшли новий тип древнього людини - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені знайшли новий тип древньої людини

29 січня, 2015, 11:44 Роздрукувати

Четвертий тип дослідники назвали "людиною Пенху".

Команда вчених витратила п'ять років на аналіз знайденої кістки

Тайванський рибалка виловив щелепу первісної людини риболовної мережею і продав її в антикварний магазин, після чого знахідку виявили дослідники, повідомляє CNN.

Видання Livescience уточнює, що скам'янілість лежала на дні моря (від 60 до 120 метрів), у водах поблизу острова Пенху приблизно 15,5 милі (25 кілометрів) від західного узбережжя Тайваню. Канал у Пенху був частиною материка Азії під час останнього льодовикового періоду, коли рівень моря був нижче.

Тайванські вчені стверджують, що щелепа могла належати раніше невідомому (четвертому) виду давньої людини, яка жила десятки тисяч років тому. Досі були відомі три види древньої людини - яванський і китайський тип людини, флоресський гомінід з Індонезії, і неандерталець з російських гір Алтаю.

Вчені стверджують, що людські щелепи і зуби стали менше в процесі еволюції. Ця знахідка відрізняється від попередніх і свідчить про певну примітивность: широка щелепа з великими корінними зубами свідчить про існування іншої групи.

Дослідники назвали своє відкриття "людиною Пенху".

Команда вчених витратила п'ять років на аналіз знайденої кістки, складність вивчення була пов'язана з тим, що скам'янілість була раніше в морі.