Дев'ята планета - Орбіта далекій комети вказала на наявність Дев'ятої планети - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені знайшли нові докази існування Дев'ятої планети

18 травня, 14:05 Роздрукувати

Орбіта далекої комети виявилася сильно нахилена до осі Сонячної системи.

Дев'ята планета могла змінити орбіту далекої комети © nature.com

Міжнародна група астрономів за допомогою даних експерименту Dark Energy Survey, виявила новий транснептуновий об'єкт 2015 BP519. Спостереження за орбітою об'єкта показали, що вона сильно нахилена до осі Сонячної системи. На думку дослідників, це могло статися через вплив гіпотетичної планети Х. Висновки вчених були опубліковані на сайті arXiv.org.

За оцінками вчених, об'єкт має надзвичайно витягнуту орбіту, малий і великий радіуси якої досягають 35 і 862 астрономічних одиниць (астрономічна одиниця дорівнює середньому радіусу орбіти Землі). Більш того, орбіта 2015 BP519 на 54 градуси нахилена відносно площини орбіт планет Сонячної системи.

Якщо об'єкт не був захоплений під час міжзоряної подорожі тяжінням Сонця, то він, як і переважна більшість інших транснептунових об'єктів, сформувався разом з Сонячною системою, а орбіта його повинна проходити в загальній площині. Розрахунки показують, що надати їй такий різкий нахил не могла гравітація жодної з восьми "офіційних" планет Сонячної системи — і, можливо, пояснюється впливом таємничої Планети Х.