Марс - Сліди мікроорганізмів в кислотних струмках можуть вченим знайти життя на Марсі - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені знайшли можливий ключ до пошуку життя на Марсі

17 травня, 17:16 Роздрукувати

Дослідники виявили сліди мікроорганізмів у висохлих кислотних струмках.

Вчені сподіваються виявити сліди існування мікроорганізмів на Марсі

Вчені з Імперського коледжу Лондона вивчили висохлі кислотні струмки Дорсета і знайшли в них сліди мікроорганізмів. На думку вчених, такі кислотні струмки можуть бути прообразом Марса у далекому минулому, а значить, їхнє відкриття може бути ключем до пошуку життя на Червоній планеті, повідомляє Skynews.

Затока Святого Освальда в Дорсеті знаменита кислотними сірковмісними струмками. У ході дослідження вчені виявили в них сліди ліпідів, втиснені в такі породи з оксидом заліза, як гематит і гетит, в струмках або поруч з ними. Ці ліпіди є слідами існування мікроскопічного життя. Такі ж сліди, на думку дослідників, можна виявити і на Марсі.

На думку дослідників, на Марсі збереглося тисячі метричних тонн ліпідів, яких вистачить для того, щоб заповнити 12 тисяч олімпійських басейнів.

"Якщо там було життя, перш ніж вода висохла, його залишки повинні були зберегтися в марсіанському камені. Проте нам ще належить знайти переконливі сліди органічної матерії, які служили б ознакою зниклого життя на Червоній планеті", - заявив один з авторів дослідження Марк Сефтон.