Рак - Вчені знайшли причину розвитку особливо небезпечного виду раку - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені знайшли молекулу, яка сприяє розвитку особливо небезпечного виду раку

24 липня, 12:52 Роздрукувати

Відкриття може допомогти зрозуміти, чому в деяких випадках рак виявляється стійким до лікування.

Знайдена молекула, яка сприяє розвитку раку молочної залози © Lenta.ru

Вчені з Імперського коледжу Лондона заявили про те, що загадкова молекула під назвою Yin Yang1 сприяє зростанню злоякісних пухлин молочної залози. Як повідомляє MedicalXpress, відкриття дослідників дозволить знайти нові способи лікування і зрозуміти, чому в деяких випадках пухлини набувають стійкість до хіміотерапії.

Yin Yang1 – тип молекули, який називається транскрипційним чинником, який допомагає активувати гени. Незважаючи на те, що кожна клітина містить близько 25 тисяч генів, активуються лише деякі з них, в залежності від того, які функції повинна виконати клітина. Всім клітинам в організмі необхідна Yin Yang1, але дослідники раніше не знали, чи сприяє вона розвитку раку або уповільнює його.

У ході дослідження вчені проаналізували активність генів в пухлинних тканинах, які були вилучені у 37 пацієнтів. Виявилося, що ракові клітини набагато більше залежать від Yin Yang1, ніж здорові, і що ця молекула сприяє їхньому зростанню. Крім того, дослідники встановили, що пухлини активують нові гени, коли стають агресивними, що може вплинути на те, як вони реагують на лікування.

Читайте також: Вчені пов'язали порушення добових ритмів організму з прискоренням росту пухлин

Раніше повідомлялося про те, що українські вчені винайшли протираковий засіб на основі чорних антарктичних дріжджів Nadsoniela nigra. Дослідження українських вчених-мікробіологів можуть допомогти в боротьбі з раком.

Випуск №35, 22 вересня-28 вересня Архів номерів | Зміст номеру < >