Вчені знайшли ген, що впливає на вживання кави

Вчені знайшли ген, що впливає на вживання кави За пристрасть до кави відповідає певний ген © truekyiv.com
Носії одного з варіантів гена PDSS2 п'ють менше кави, ніж ті, хто його позбавлений.

Вчені провели дослідження, в рамках якого визначили ген, від якого залежить вживання кави. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Scientific Reports.

Вчені встановили, що носії гена PDSS2 п'ють набагато менше кави, ніж ті, хто його позбавлений. У дослідженні вчених взяли участь 340 жителів невеликого села на півдні Італії і 843 мешканця сіл на сході країни. Кожного з них дослідники попросили розповісти про те, скільки чашок кави вони п'ють кожен день. Виявилося, що носії гена PDSS2 п'ють в середньому на одну чашку кави в день менше, ніж ті, хто його позбавлений. Аналогічні дані були отримані при обстеженні 1731 жителя Нідерландів.

Вчені припускають, що ген знижує здатність клітин розщеплювати кофеїн, змушуючи речовину довше залишатися в організмі. Отже, для отримання такого ж ефекту носіям гена знадобиться менше кави.

Раніше медики з США повідомили, що дві-три чашки кави в день знижують ризик смерті від серцево-судинних захворювань, нервових хвороб, діабету другого типу та суїциду.