Вчені знайшли джерело одного з повторюваних "сигналів інопланетян"

Вчені знайшли джерело одного з повторюваних "сигналів інопланетян" Швидкі радіосплески виходять з області активного зореутворення © Lenta.ru
Джерело швидкого радіосплеску виявилося розташоване в області активного зореутворення.

Астрономи з Нідерландів та Канади заявили про те, що вони виявили джерело одного з повторюваних швидких радіосплесків, FRB 180916.J0158+65. Ним виявився регіон активного зореутворення в спіральній галактиці, яка знаходиться на відстані 470 мільйонів світлових років від Землі, повідомляє Naked science.

Довжина галактики SDSS J015800.28+654253.0 оцінюється в сім світлових років. Дослідники відзначають, що характеристики джерела відрізняються від інших вже відомих джерел швидких радіосплесків.

"Розташування цього об'єкта радикально відрізняється від місця розташування не тільки раніше виявлених повторюваних FRB, але і всіх вивчених FRB", - говорить астроном Кензі Німмо з Амстердамського університету.

Вперше швидкі радіосплески (Fast Radio Bursts, FRB) були помічені у 2007 р., однак визнаного пояснення вони не отримали досі. Невідоме і їхнє джерело: воно може розташовуватися і в нашій Галактиці, і за її межами, і навіть на Землі, створюючись технічними пристроями.

Раніше вчені заявили про те, що що відкрили джерело загадкових сплесків. Спалах FRB 150418, зафіксований 18 квітня 2015 року, на думку дослідників, є наслідком злиття нейтронних зірок в еліптичній галактиці, яка розташовується на відстані 6 мільярдів світлових років від Землі.