Вчені заявили про небезпеку інопланетних послань

Вчені заявили про небезпеку інопланетних послань Вчені наполягають на необхідності знищення гіпотетичних послань інопланетян © spacetelescope.org
На думку дослідників, подібні послання необхідно знищувати.

Міжнародна група вчених заявила про те, що послання інопланетян, у разі, якщо вони будуть отримані, повинні бути знищені без розшифровки. На думку дослідників, людство не зможе розпізнати небезпечні віруси, які будуть загрожувати йому знищенням. Висновки вчених були опубліковані на сайті arxiv.org.

Дослідники вважають, що можливі кілька типів небезпечних повідомлень. Така інформація, як "завтра ми перетворимо ваше Сонце на наднову", викличе паніку незалежно від того, правда це чи ні. В іншому випадку, це може бути текст великого обсягу, який матиме деморалізуючий вплив на культуру.

Дослідники розглядають найбільш ймовірний приклад гіпотетичного повідомлення, який являє собою ряд двійкових символів, які розшифровуються у вигляді малюнка. Якщо повідомлення роздрукувати на папері для подальшого аналізу, то шкоду представляє тільки сам сенс повідомлення. Однак при використанні комп'ютера повідомлення, яке занадто складно для розшифровки вручну, може бути небезпечним кодом, що вимагає ізоляції цифрового пристрою.

Вчені вважають, що для розшифровки повідомлення неможливо дотримати всі умови безпеки.

Раніше вчені назвали передбачувані терміни виявленняінопланетного життя. На думку дослідників NASA, це станеться в найближчі 20 років. А ось Ендрю Рашбі з Дослідницького центру Еймса заявив, що виявлення позаземного життя це "питання десятиліть".

А колишній шпигун Едвард Сноуден заявив про те, що земляни не можуть розшифрувати код послань інопланетян. В ефірі одного з американських телеканалів він заявив про те, що Всесвіт настільки зацікавлений в охороні комунікації, що інопланетний сигнал може бути просто дуже добре зашифрований. Тому земляни не можуть відрізнити його від навколишнього шуму.