Новини науки - Вчені заявили про можливе безсмертя гідри - Технології - dt.ua

Вчені заявили про можливе безсмертя гідри

23 грудня, 2015, 14:52 Роздрукувати

Гідра не проявляє жодних ознак старіння.

Гідри можуть виявитися безсмертними © Naked Science

Вчені заявили про те, що прісноводий поліп гідра може довгі роки не демонструвати ознак старіння, і, фактично, жити вічно. Про дослідження вчених повідомляє портал Live Science.

Вчені провели дослідження, в рамках якого встановили, що гідра не демонструє жодних порушень функцій організму з роками. Як заявив біолог Деніел Мартінез, "я хотів провести дослідження, яке б довело, що гідри старіють. Але дані, отримані мною, показали, що я помилився. Двічі".

Гідри є невеликими поліпам, їхня форма нагадує трубочки довжиною кілька міліметрів. При цьому вони відомі завдяки своїм регенеруючим властивостям. Велика частина тіла поліпа складається зі стовбурових клітин, завдяки чому гідра може замінити будь-які клітини в своєму тілі.