Вчені запропонували новий метод боротьби з ВІЛ

Вчені запропонували новий метод боротьби з ВІЛ Вченим вдалося "виманити" ВІЛ і знищити його © Naked Science
Терапія "виманює" вірус, а потім вбиває його.

Вчені з Піттсбурзького університету заявили про те, що їм вдалося створити новаторську терапію для лікування ВІЛ. Як повідомляє Naked science, дослідники сподіваються, що їхня розробка стане першим кроком на шляху створення вакцини.

Імунотерапія під назвою MDC1 спрямована на ВІЛ і цитомегаловірус, яким заражаються 95% людей, хворих на ВІЛ.

Відзначається, що вірус може ховатися в клітинах людей, які приймають антиретровірусні препарати, і вичікувати, поки вони припинять терапію, а потім знову набирати силу. Нова ж терапія не тільки знищує вірус, але і вміє "виманювати" його з лігва.

"Імунна система витрачає багато часу на відстеження цитомегаловірусу; у деяких людей одна з кожних п'яти Т-клітин відноситься безпосередньо до цього вірусу. Це змусило нас задуматися: може, ті клітини, що безпосередньо борються з цитомегаловірусом, також складають більшу частину прихованого резервуара ВІЛ? Так що ми розробили імунотерапію не тільки для боротьби з ВІЛ, але і для активації Т-хелперів, специфічних для цитомегаловірусу", - заявив один з дослідників Чарльз Ріналдо.

У випробуваннях, проведених вченими, взяли участь 20 осіб. MDC1 вдалося виманити прихований ВІЛ в заражену кров, а потім вбити його.

Раніше повідомлялося про те, що вчені успішно випробували щеплення від ВІЛ. Вчені навчили імунну систему гризунів розпізнавати частки ВІЛ за допомогою "коктейля" з особливих білків, схожих за структурою на частини оболонки вірусу.