Вчені заперечують наявність "гена гомосексуальності"

Вчені заперечують наявність "гена гомосексуальності" Вчені не знайшли "ген гомосексуальності" © yosmi.ru
За геномом людини неможливо передбачити її сексуальну поведінку.

Вчені з Гарвардського університету та Массачусетського технологічного інституту заявили про те, що їм не вдалося виявити "ген гомосексуальності". Дослідникам вдалося виявити комбінації генів, пов'язані з одностатевими стосунками, але генетичні чинники тільки на чверть визначають гомосексуальну поведінку, повідомляє ВВС.

У ході дослідження вчені вивчили дані 409 тисяч осіб з Біобанку Великої Британії і 68,5 тисяч осіб з бази американської біотехнологічної компанії 23andMe. Учасникам дослідження також задавали питання про поле їх партнера.

Виявилося, що від 8 до 25% сексуальної поведінки людини визначається генетичними факторами, але не якимось одним геном. З потягом до людей своєї статі пов'язані п'ять комбінацій генів. Одна з них пов'язана з нюхом, інша - зі статевими гормонами. Разом же вони визначали тільки 1% гомосексуальності.

"Не існує єдиного гена гомосексуальності, тому генетичний тест ймовірності виникнення у людини одностатевих стосунків не спрацює. Фактично неможливо передбачити сексуальну поведінку людини за її геномом", - заявив один з дослідників Бен Ніл.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій і культури.

Раніше міжнародна група виявила однакові гени у психіатричних захворювань. Наприклад, шизофренія продемонструвала генетичну кореляцію з більшістю психіатричних захворювань, таких як обсесивно-компульсивний розлад або біполярний афективний розлад.