Провідні генетики закликали до тимчасовій забороні на створення генетично модифікованих дітей - Технології - dt.ua

Вчені закликали до мораторію на створення генетично модифікованих дітей

14 березня, 11:20 Роздрукувати

Технології редагування геному потребують доопрацювання.

Провідні генетики закликали заборонити створення ГМ-дітей

Творці технології генної модифікації, а також їхні колеги з семи країн світу закликали до тимчасової заборони на використання технології для редагування ембріонів і народження ГМ-дітей. Відкритий лист дослідників було опубліковано в журналі Nature.

Дослідники підкреслюють, що пропонують не повну заборону подібних процедур, але тимчасове призупинення таких експериментів, поки не буде виконуватися ряд умов. Зокрема, вони наполягають на інформуванні міжнародного співтовариства ще до проведення експерименту, консультації щодо його проведення та консенсус спільноти щодо його доречності.

Зазначається, що різні країни можуть обрати різні шляхи, але повинні будуть погодитися працювати відкрито та з повагою до думки людства щодо питання, яке стосується всього виду. Дослідники також підкреслюють, що запропонований ними мораторій не стосується використання генетичного редагування в наукових цілях, але тільки випадків імплантації ембріонів у матку. Він також не стосується редагування соматичних клітин для лікування захворювань.