Вчені встановили причини повільності лінивців

Вчені встановили причини повільності лінивців Лінивці стали лінивими через дієти © Кинопоиск
Поєднання "деревного" способу життя з дієтою з листя не дозволяє лінивцям бути активними.

Вчені заявили про те, що причиною повільності лінивців стало середовище їхнього проживання. На думку дослідників, поєднання "деревного" способу життя з дієтою з листя просто не дозволяє їм мати швидкий метаболізм. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі American Naturalist.

У рамках нового дослідження вчені спостерігали за тим, скільки калорій на день витрачають різні підвиди лінивців, як часто вони харчуються і що їдять. Для цього вчені підготували спеціальні зразки листя і води з великою кількістю радіоактивних ізотопів, які вони згодовували двопалим і трипалим лінивцям в лісах Коста-Ріки, а потім заміряли кількість атомів цих речовин в їхніх екскрементах і зразках тканин. Це дозволило біологам точно виміряти, скільки енергії дані тварини витрачають в день в стані спокою і при пошуку їжі.

Виявилося, що обидва види лінивців здатні прожити цілий день, витративши всього 110 калорій або трохи більшу кількість енергії. Для прикладу, подібна кількість калорій міститься в одній вареній картоплині.

На думку вчених, низька швидкість метаболізму характерна і для інших тварин, які харчуються листям і живуть на деревах. Саме стиль харчування та низька калоріями дієта зробила лінивців такими лінивими. Більш швидкі темпи обміну речовин просто неможливі без збільшення розмірів тіла, що неможливо для тварини, яка живе в лісі.

Раніше вчені провели експеримент, в рамках якого довели, що тварини з великим розміром мозку по відношенню до маси тіла володіють більш високим інтелектом.