Новини науки - Вчені розповіли про три хвилі міграції в Південно-Східну Азію - Технології - dt.ua

Вчені вперше вивчили ДНК стародавніх жителів Південно-Східної Азії

19 травня, 2018, 15:34 Роздрукувати

Дослідники заявили про три хвилі міграції в регіон.

Вчені проаналізували ДНК 18 прадавніх мешканців Південно-Східної Азії © ScienceDaily

Вчені з Медичної школи Гарварду і Віденського університету вперше провели повний аналіз найстарішої ДНК людини, яка була виявлена на території Південно-Східної Азії, і заявили про те, що було як мінімум три хвилі міграції в регіон протягом останніх 50 тисяч років, повідомляє ScienceDaily.

У ході дослідження вчені проаналізували останки 18 осіб, які населяли цей регіон в проміжку часу між 4100 і 1700 років тому. У результаті дослідники встановили, що перша міграція сталася приблизно 45 тисяч років тому, тоді в регіон прийшли мисливці-збирачі.

У неоліт, близько 4,5 тисяч років тому, регіон прийшли люди з території Китаю, які розвивали в регіоні сільське господарство і змішувалися з спадкоємцями представників першої хвилі. Подальша міграція охоплює бронзову добу і ділиться на кілька окремих потоків. Так, нові переселенці з Китаю прибули в М'янму три тисячі років тому, у В'єтнам — дві тисячі років тому і в Таїланд — протягом останньої тисячі років.

Як зазначають дослідники, така трифазна міграція характерна і для предків сучасних європейців, разом з тим, в Європі різні популяції активно змішувалися, в результаті чого окремі хвилі міграції можна простежити не так явно.