Новини науки - Вчені визначили, як алкоголь викликає агресію - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені визначили, як алкоголь викликає агресію

13 лютого, 15:00 Роздрукувати

Дослідники визначили зони мозку, які пов'язані з агресією під впливом алкоголю.

Вчені виявили зони мозку, пов'язані з появою агресії під впливом алкоголю © Pixabay

Вчені за допомогою сканування методом функціонально-резонансної томографії визначили зони мозку, які пов'язані з агресією, що виникає під впливом алкоголю. Висновки дослідників опубліковані в журналі Cognitive, Affective & Behavioral Neuroscience.

У ході дослідження вчені провели експеримент за участю 50 чоловіків у віці від 18 до 30 років. Перед експериментом учасникам роздали напої: 23 чоловіка пили горілку з тоніком, 27 — безалкогольне "плацебо". Потім чоловікам запропонували зіграти в змагальну гру на швидкість реакції, перебуваючи в апараті функціональної магнітно-резонансної томографії. Насправді гра була тестом на агресивну поведінку.

У чоловіків, що випили коктейль, фМРТ-сканування показало значне зниження активності префронтальної кори під час прийняття агресивних рішень. Особливо знизилася активність дорсолатеральної і дорсомедіальної префронтальної кори — зон, пов'язаних з робочою пам'яттю і здатністю стримувати реакції на подразники.

"Мабуть, агресія виникає, коли вплив алкоголю фокусує увагу на "провокуючих" сигналах (шум) і відволікає від "заборонних" сигналів (загальноприйнятих норм поведінки, які засуджують агресію)", - заявили дослідники.