Вчені визначили планети, на яких можливе життя земного типу

Вчені визначили планети, на яких можливе життя земного типу Крім наявності рідкої води, планети повинні отримувати помірну кількість ультрафіолету © N+1
Планети повинні отримувати помірна кількість ультрафіолету.

Вчені з Кембріджського університету за допомогою даних дослідження, проведеного у 2015 році, визначили, на яких планетах можливе існування життя, подібного до земного. Як повідомляє Naked science, найбільш близькою до Землі виявилася планета Kepler-452 b. Надалі дослідники пропонують спостерігати за планетами, які схожі на Землю за кількістю ультрафіолету і наявністю рідкої води.

Дослідники припустили, що при наявності великої кількості синильної кислоти в протопланетному диску і негативно заряджених іонів ультрафіолет діє як каталізатор для утворення "будівельних блоків". Вони вивчили планети-кандидати "Кеплера", щоб визначити, яку кількість ультрафіолету вони отримують і чи достатньо його для утворення життя. Порівнявши реакції "світлої" і "темною" хімії (з надлишком і нестачею ультрафіолету), вони вивели оптимальну кількість випромінювання і назвали його зоною абіогенезу.

Потім дослідники поєднали зону абіогенеза з жилою зоною, в якій можливе існування рідкої води. Ближче всіх до Землі опинилася планета Kepler-452 b. Всі інші розташувалися значно нижче.

Раніше повідомлялося про те, що вчені відкрили екзопланету з орбітою, що суперечить теоретичним моделям. Обертаючись навколо досить невеликої зірки, вона відхилена від площини обертання зірки на 76%. Планета має масу, близьку до маси Юпітера, але розташовується на більш близькій відстані до зірки.