Екзопланети - Названі планети, на яких можлива схожа на земну життя - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені визначили планети, на яких можливе життя земного типу

2 серпня, 17:20 Роздрукувати

Планети повинні отримувати помірна кількість ультрафіолету.

Крім наявності рідкої води, планети повинні отримувати помірну кількість ультрафіолету © N+1

Вчені з Кембріджського університету за допомогою даних дослідження, проведеного у 2015 році, визначили, на яких планетах можливе існування життя, подібного до земного. Як повідомляє Naked science, найбільш близькою до Землі виявилася планета Kepler-452 b. Надалі дослідники пропонують спостерігати за планетами, які схожі на Землю за кількістю ультрафіолету і наявністю рідкої води.

Дослідники припустили, що при наявності великої кількості синильної кислоти в протопланетному диску і негативно заряджених іонів ультрафіолет діє як каталізатор для утворення "будівельних блоків". Вони вивчили планети-кандидати "Кеплера", щоб визначити, яку кількість ультрафіолету вони отримують і чи достатньо його для утворення життя. Порівнявши реакції "світлої" і "темною" хімії (з надлишком і нестачею ультрафіолету), вони вивели оптимальну кількість випромінювання і назвали його зоною абіогенезу.

Потім дослідники поєднали зону абіогенеза з жилою зоною, в якій можливе існування рідкої води. Ближче всіх до Землі опинилася планета Kepler-452 b. Всі інші розташувалися значно нижче.