Новини науки - Вчені визначили сприяють навчанню нейрони - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені визначили нейрони, які сприяють навчанню

6 липня, 13:36 Роздрукувати

Нейрони також можуть бути пов'язані з порушенням пам'яті на ранніх стадіях розвитку хвороби Альцгеймера.

Знайдені нейрони, які сприяють навчанню © Naked Science

Вчені з Уппсальського університету спільно з бразильськими дослідниками визначили, що так звані нейрони OLM грають важливу роль в процесі навчання. У ході дослідження вчені прагнули зрозуміти причину того, чому під час хвороби Альцгеймера мозок не здатний формувати нові спогади. Для цього вони дослідили клітини гіпокампа мишей, повідомляє Naked science.

Раніше вченим вже вдалося виявити інтернейрони oriens lacunosum-moleculare (OLM) в підполі CA1. Зараз вони показали, як ці інтернейрони впливають на навчання у мишей in vivo. Вчені продемонстрували, що інгібування або активація цих клітин забезпечує двонаправлене управління навчанням. Придушення роботи нейронів поліпшувало роботу пам'яті, а їхнє посилення, навпаки, погіршувало. Крім того, активація клітин OLM блокувала спогади, пов'язані зі страхом.

Подальші експерименти з інтернейронами OLM можуть вплинути на підвищення працездатності гіпокампу, а це, в свою чергу, дає надію на придушення ранніх симптомів хвороби Альцгеймера. При цьому дослідники підкреслюють, що їм належить провести ще більше експериментів на мишах, перш ніж переходити до випробувань на людях.

Читайте також: Вчені захистили мозок мишей від хвороби Альцгеймера за допомогою аспірину

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили в мозку людини два кластера генів, які відповідають за розвиток інтелекту. В ході досліджень вчені встановили, що ці ж гени в зміненому стані можуть призвести до епілепсії та когнітивного дисбалансу.

За матеріалами: Naked Science /
Залишайтеся в курсі останніх подій! Підписуйтесь на наш канал в Telegram
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №27, 14 липня-20 липня Архів номерів | Зміст номеру < >