Новини медицини - Вчені виявили зв'язок між захворюванням на шизофренію та імунітетом людини - Технології - dt.ua

Вчені виявили зв'язок між захворюванням на шизофренію та імунітетом людини

16 жовтня, 2015, 16:08 Роздрукувати

Відкриття дозволить розробити ефективне лікування від захворювання.

Вчені виявили зв'язок між захворюванням на шизофренію та імунітетом людини © New Scientist

Вчені встановили, що імунні клітини мозку людей, хворих на шизофренію, є більш активними, ніж у людей без захворювання, і ця активність з'являється ще до того, як розлад починає розвиватися. Інформацію про це оприлюднило видання New Scientist.

Вперше гіпотеза про зв'язок між шизофренією і імунною системою була висловлена близько 10 років тому. З тих пір кілька досліджень довели, що люди, які страждають на шизофренію, мають більш активні клітини мікроглії (імунні клітини головного мозку).

Пітер Блумфід з Імперського коледжу Лондона і його колеги висунули гіпотезу про те, що ця активність може бути помічена ще до появи очевидних симптомів шизофренії. Вчені вивчили стан 14 пацієнтів, зазначених як такі, що відносяться до групи з високим ризиком розвитку захворювання. Пацієнти вже зверталися до лікаря з такими симптомами, як галюцинації або параноя, але у них ще не було писхотичного епізоду.