Вчені виявили зародження нової планети

Вчені виявили зародження нової планети Вчені зафіксували зародження нової планети © hdstockphoto.com
Планета формується не за тими принципами, що в Сонячній системі.

Астрономи зафіксували ознаки народження нової планети в хмарі зоряного пилу довкола зірки TW Гідри, що на відстані 176 світлових років від Землі.

В Чилі, за допомогою кількох потужних радіотелескопів, науковці помітили прогалини в хмарі пилу навколо молодої за астрономічними мірками зірки, їй 10 мільйонів років. Хмара має форму диска і складається з дрібних частинок пилу і газу.

На думку вчених, прогалини в цій хмарі свідчать про зародження нової планети. Вони вважають, що що планета - крижаний гігант, як Нептун або Уран. Розрахувавши її можливі габарити, науковці дійшли висновку, що планета трохи перевищить за розмірами саме Нептун.

Принципи народження подібних планет цікавлять вчених, оскільки з'ясувалося, що планети не завжди формуються за тими самими принципами, що і в Сонячній системі.