Вчені виявили в Йєллоустоні "інопланетних" мікробів

Вчені виявили в Йєллоустоні "інопланетних" мікробів Мікроби мешкають в гарячих басейнах Йєллоустона
Мікроорганізми паразитують на кренархеотах роду Acidilobus.

Американські мікробіологи виявили в Йеллоустонському національному парку новий вид мікробів, яких дослідники порівнюють з інопланетними. Про відкриття вчених повідомляється на сайті Окріджській національної лабораторії.

Розміри мікробів складає всього 100-300 нанометрів, вони є найменшими з відомих людині мікроорганізмів. Новий вид, що отримав назву Nanopusillus acidilobі, паразитує на кренархеотах роду Acidilobus. На думку дослідників, взаємодія мікроорганізмів може розповісти про еволюцію й особливості існування комплексних систем.

За словами дослідників, відкриття дозволяє вивчити те, як організми взаємодіють один з одним в рамках симбіозу або паразитичним способом для виживання в агресивному середовищі.

Відкриття нового виду мікробів було ускладнено його тісною взаємодією з господарем і тим, що він живе в гарячих басейнах Йєллоустона.

Раніше повідомлялося про те, що вчені планують випробувати на навколоземній орбіті генетично модифіковані бактерії, які виробляють цукор. В майбутньому бактерії планують використовувати в якості автономного джерела живлення для космічних польотів.