Вчені виявили в шлунку тихоходки загадкові кристали

Вчені виявили в шлунку тихоходки загадкові кристали Ймовірно, в шлунку тихоходки знаходяться шматочки її рота © Популярная механика
Що це за кристали, дослідники сказати не можуть.

Біолог Рафаель Мартін-Ледо за допомогою фазово-контрастної мікроскопії зміг зазирнути в шлунок тихоходки і помітив там загадкові кристали. Що це і як воно з'явилося в шлунку безхребетного, дослідник не знає, повідомляє "Популярная механика".

На отриманому знімку можна помітити ротовий апарат тихоходки, який представлений парою своєрідних мандибул. Але більш цікавий був шлунок безхребетного, повний яскраво сяючих кристалів.

Що це, точно невідомо, але Мартін-Ледо припускає, що це можуть бути шматочки рота тихоходки. "Мандибули цієї істоти складаються з арагоніта, кристалічної речовини. Ймовірно, частина його відкололася, і тихоходка просто проковтнула їх", - зазначив він.

Час від часу тихоходки скидають шкірний покрив, в тому числі, і ротовий, щоб на його місці виросли нові структури. Разом з тим, повні кишки кристалів навряд чи приносять безхребетним який-небудь дискомфорт.

Раніше японські дослідники заявили про відкриття нового, 168 виду тихоходок. Істота отримала назву Macrobiotus shonaicus. Виявилося, що даний вид тихоходок здатний розмножуватися в лабораторних умовах, що спостерігається нечасто. Крім того, дослідники помітили відмінності геному нового виду від генома родичів.