У шлунку стародавнього базилозавра знайдені останки інших китів - Технології - dt.ua

Вчені виявили в шлунку стародавнього базилозавра скелети китів поменше

10 січня, 17:14 Роздрукувати

Довжина тіла кита досягала 21 метра.

Стародавній гігантський кит з'їв китів поменше © Популярная механика

Палеонтологи виявили в Єгипті скелет стародавнього кита, в шлунку якого були знайдені кити більш дрібних розмірів. Як повідомляє "Популярная механика", в місцевості Ваді-аль-Хітан у 150 кілометрах від Каїра колись розташовувався океан, в якому жили різноманітні кити і риби.

Скелет кита Basilosaurus isis, довжина тіла якого досягала 21 метра, був виявлений ще у 2010 році. Тіло кита було сильно витягнуте і зберегло рудиментарні задні кінцівки. При розкопках цього примірника B. isis були виявлені останки акул, великих костистих риб і, найчастіше, кісток Dorudon atrox, більш дрібного виду стародавніх хижих китів. Більшість риб і останків китів Dorudon мали ушкодження, а то й зовсім були фрагментовані, і мали тенденцію до скупчення в порожнині тіла примірника B. isis.

Згідно з однією з гіпотез, більш дрібні кити і риби харчувалися тушею B. Isis. Разом з тим, D. Atrox були дитинчатами китів, здатними харчуватися тільки молоком матері. Сліди на їхніх черепах вказували на те, що вони стали жертвами більшого хижака. На думку дослідників, це свідчить про те, що B. Isis поглинув більш дрібних китів.

Читайте також: Екологам вперше за два роки вдалося виявити дитинча північного гладкого кита

Раніше повідомлялося про те, що вчені представили нову версію загибелі динозаврів. На думку вчених, падіння астероїда на мексиканському півострові Юкатан спричинило масштабні виверження вулканів на території сучасної Індії. Значна кількість вуглекислоти і сірководню в результаті даних вивержень потрапили в атмосферу і світовий океан, що призвело до справді глобальної катастрофи.

За матеріалами: Популярная механика /