Геогліфи наски - Вчені виявили в Перу нові геогліфи - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені виявили в Перу нові геогліфи

6 квітня, 18:04 Роздрукувати

Знаки ховалися на плато Наска на протязі тисяч років.

На плато Наска знайдені нові геогліфи © Science Alert

Археологи виявили 50 раніше невідомих геогліфів плато Наска. Як відзначає Science Alert, більшість з них на кілька сотень років старше ліній, які були відомі до цього.

Геогліфи були нанесені народом Наска, який мешкав у цьому регіоні приблизно з 200 по 700 рік нашої ери. Разом з тим, вчені припускають, що більшість з виявлених на цей раз геогліфів були нанесені народами Паракас і Топара, які населяли цю місцевість з 500 року до нашої ери по 200 рік нашої ери.

Наголошується, що геогліфи Наска не можна помітити з землі. Для того, щоб зрозуміти, що на них зображено, потрібно піднятися в повітря. Тому велич геогліфів Наска була в повній мірі усвідомлена тільки після появи літаків.

Виявлені тепер геогліфи в основному зображують воїнів Паракас. Вони нанесені на пагорби, що означає, що під правильним кутом їх можна роздивитися і перебуваючи на землі.

"Це означає, що ця тисячолітня традиція передує знаменитим геогліфам культури Наска і відкриває двері для нових гіпотез про їхні функції і значення", - заявив археолог Джонні Ізла.

Геогліфами називають нанесені на землю візерунки, розміри яких часто настільки великі, що їх можна роздивтися тільки з повітря. Малюнки Наска являють собою групу геогліфів у вигляді ліній, геометричних фігур і примітивних зображень людини і тварин. Вони були вперше помічені у 1939 році, хоча їхній вік, згідно з висновками дослідників, сягає приблизно двох тисяч років.