Вчені виявили в Перу нові геогліфи

Вчені виявили в Перу нові геогліфи На плато Наска знайдені нові геогліфи © Science Alert
Знаки ховалися на плато Наска на протязі тисяч років.

Археологи виявили 50 раніше невідомих геогліфів плато Наска. Як відзначає Science Alert, більшість з них на кілька сотень років старше ліній, які були відомі до цього.

Геогліфи були нанесені народом Наска, який мешкав у цьому регіоні приблизно з 200 по 700 рік нашої ери. Разом з тим, вчені припускають, що більшість з виявлених на цей раз геогліфів були нанесені народами Паракас і Топара, які населяли цю місцевість з 500 року до нашої ери по 200 рік нашої ери.

Наголошується, що геогліфи Наска не можна помітити з землі. Для того, щоб зрозуміти, що на них зображено, потрібно піднятися в повітря. Тому велич геогліфів Наска була в повній мірі усвідомлена тільки після появи літаків.

Виявлені тепер геогліфи в основному зображують воїнів Паракас. Вони нанесені на пагорби, що означає, що під правильним кутом їх можна роздивитися і перебуваючи на землі.

"Це означає, що ця тисячолітня традиція передує знаменитим геогліфам культури Наска і відкриває двері для нових гіпотез про їхні функції і значення", - заявив археолог Джонні Ізла.

Геогліфами називають нанесені на землю візерунки, розміри яких часто настільки великі, що їх можна роздивтися тільки з повітря. Малюнки Наска являють собою групу геогліфів у вигляді ліній, геометричних фігур і примітивних зображень людини і тварин. Вони були вперше помічені у 1939 році, хоча їхній вік, згідно з висновками дослідників, сягає приблизно двох тисяч років.

Раніше вчені заявили про те, що розкрили секрет зникнення цивілізації острова Пасхи. На думку дослідників, загадкова цивілізація, яка залишила після себе безліч кам'яних бовванів, не могла зникнути в результаті військового конфлікту.