Вчені виявили в Мексиці новий вид павуків з отруйним укусом

Вчені виявили в Мексиці новий вид павуків з отруйним укусом Укус павука небезпечний для людини © UNAM
Під дією отрути павуків людська плоть починає гнити.

Вчені з Національного автономного університету Мексики виявили новий вид отруйних павуків. Як повідомляє Newsweek, їхня отрута здатна змусити гнити людську плоть.

Павуки, які отримали назву Loxosceles tenochtitlan, були знайдені в Мексиканській долині – високогірному плато в центрі країни. Новий вид назвали на честь Теночтітлана – стародавньої столиці імперії ацтеків.

Павук належить до роду Loxosceles, до якого також відносяться павуки-відлюдники, отруйний укус яких, хоч і не смертельний, але може викликати некроз шкіри і залишити шрам. За словами дослідників в Мексиці мешкає 40 зі 140 відомих представників даного роду. Разом з тим, виявлений вид є першим, який походить з Мексиканської долини.

Вчені також зізнаються, що свідчення про існування Loxosceles tenochtitlan зустрічалися й раніше, але тоді вони думали, що мова йде про інший вид, Loxosceles misteca. Обидва види поширені в штатах Морелос і Герреро.

"Оскільки вид Loxosceles Tenochtitlan морфологічно подібний з Loxosceles misteca, раніше вважалося, що він був занесений в район Мексиканської долини з рослинами. Але дослідження молекулярної біології показали, що це два абсолютно різних види", - заявив глава групи дослідників Алехандро Валдез-Мондрагон.

Вчені підкреслюють, що, як правило, павуки уникають контакту з людьми. Але вони можуть вкусити, якщо відчують загрозу. У містах павуки воліють жити на складах і в смітниках – місцях, які приваблюють комах, якими вони харчуються. Їх також можна зустріти в будинках, де вони ховаються серед одягу, меблів або у стінах.

Раніше вчені з Нанкинського інституту геології і палеонтології виявили в зразках бурштина, знайдених на півночі М'янми, дивну істоту, що нагадує павука з довгим хвостом.