Вчені виявили в коренях тополі мікроби, які можуть допомогти в лікуванні раку

Вчені виявили в коренях тополі мікроби, які можуть допомогти в лікуванні раку У коренях тополі знайдені нові мікроби, які можуть виявитися корисними для людини © Lenta.ru
Група мікробів, які живуть в коренях дерев в 10 разів різноманітніша, ніж мікробіом людини.

Вчені з Національної лабораторії Ок-Рідж з США заявили про те, що група мікробів, які мешкають в коренях дерев тополі і навколо них, в 10 разів різноманітніша за мікробіом людини. Як повідомляє Naked science, ці мікроби можуть стати джерелом нових молекул, які будуть корисні як антибіотики, ліки від раку і застосовуватися в сільському господарстві.

"Зараз ми зосереджені на вивченні обміну енергією та інформацією серед мікробів. Ці молекули - ключовий фактор продуктивності та здоров'я мікробів та їхніх рослин", - заявив один з авторів дослідження Мік Доктич.

У ході дослідження вчені виявили велику кількість кластерів генів, які не потрапляють в уже відомі продукти. Майже 15% цих кластерів не входить у загальні структурні категорії, а з тих кластерів, які вже відомі, тільки 1% відповідає вивченим послідовностям.

Дослідницька група провела обчислювальний аналіз понад 300 послідовностей бактеріальних геномів разом з метагеномними зразками з десятків різних місць. За словами вчених, отримані дані представляють величезний біосинтетичний потенціал, оскільки деякі з унікальних послідовностей генів можуть кодувати молекули, які наука не зустрічала.

Раніше повідомлялося про те, що бактерії навчилися протистояти антибіотикам "останньої надії". Це означає, що незабаром можлива поява бактерій, стійких до всіх відомих типів ліків, і такі гени стійкості вже помічені у бактерій, які вражають людей.