Вчені виявили в Китаї найдавніші знаряддя предків людини

Вчені виявили в Китаї найдавніші знаряддя предків людини У Китаї знайдені найдавніші знаряддя людини прямоходячої
Знаряддя виявилися найдавнішими слідами людини на території Євразії.

Вчені з Інституту геохімії в Гуанчжоу Китайської академії наук заявили про те, що їм вдалося виявити кам'яні знаряддя людини прямоходячої, вік яких перевищує два мільйони років. Як повідомляє Naked science, знаряддя стали найдавнішими слідами людини на території Євразії і свідчить про те, що далекі предки людини покинули Африку і перетнули континент набагато раніше, ніж вважалося.

Найдавніші сліди роду Homo були виявлені в Ефіопії, їхній вік становить 2,8 мільйона років. Найбільш древніми слідами людини за межами Африки вважалися останки, які були знайдені в Дманісі в Грузії: ранні Homo erectus жили тут ще 1,77-1,85 мільйона років тому, незабаром після появи їх в Африці. Найдавніші свідчення присутності H. erectus на сході Євразії - в Китаї і Індонезії - включають кам'яні інструменти і останки, датовані 1,5-1,7 мільйона років тому.

Тепер же вчені провели роботи на Льосовому плато в східній частині Центрального Китаю і знайшли майже сотню кам'яних наконечників, відщепів і ядер для виготовлення знарядь. Крім того, були знайдені також останки тварин, які мешкали тут. Для встановлення віку знахідок дослідники використовували палеомагінтні дані, визначивши його для деяких у цілих 2,12 мільйона років.

Наголошується, що це означає, що стародавні люди вийшли з Африки на 250 тисяч років раніше, ніж вважалося, а на сході Євразії з'явилися на 850 тисяч років раніше передбачуваного. Варто відзначити, що схід Африки і Китай поділяють близько 15 тисяч кілометрів різноманітної по клімату і умов території, яку вдалося подолати древнім предкам людини.

Разом з тим, існує гіпотеза, згідно з якою батьківщиною Homo erectus була не Африка. Така гіпотеза припускає, що з Африки вийшли більш ранні Homo і вже в Азії перетворилися на erectus, частина з яких знову повернулася до Африки.

Раніше вчені встановили, що гени неандертальців викликають депресії, нікотинову залежність і захворювання шкіри у сучасних людей.