В Індійському океані знайдена жива потвітряна кулька - Технології - dt.ua

Вчені виявили в Індійському океані схожу на повітряну кулю істоту

19 квітня, 16:33 Роздрукувати

Істота знайдена в найглибшій частині океану.

Незвичайна істота нагадує повітряну кулю на ниточці © Naked Science

Вчені виявили в Зондському жолобі - найглибшій частині Індійського океану - незвичайну істоту, схожу на повітряну кульку на ниточці. Як розповіли порталу Live science дослідники, вони помітили істоту, переглядаючи записи, зроблені відеокамерою.

За словами одного з дослідників Алана Джеймійсона, вони знайшли групу японських вчених, які описали щось подібне 20 років тому. Разом з тим, у цих двох істот були виявлені істотні відмінності: у більш давнього зразка були присутні нитки, які "звисали" з голови, а у більш "свіжого" таких особливостей не було.

Вчені вважають, що могли знайти новий вид живих істот, які мешкають на глибині 6,5 тисячі метрів. Швидше за все, це тварини з класу хордових, які з віком приростають до поверхні і не рухаються, а на личинковій стадії вільно плавають в океані. Довжина їхнього тіла може досягати 30 сантиметрів.