Вчені виявили в бурштині равлика віком майже 100 мільйонів років

Вчені виявили в бурштині равлика віком майже 100 мільйонів років Вчені оцінюють вік равлика у 99 мільйонів років © N+1
Довжина тіла равлика досягає шести міліметрів.

Вчені з Китайського геологічного університету виявили шматочку бурштину з Бірми останки равлики з добре збереженими м'якими тканинами. Як повідомляє N+1, за допомогою радіоізотопного аналізу дослідники встановили, що вік черевоногого становить 99 мільйонів років.

Довжина тіла равлика досягає шести міліметрів, а його панцира – п'яти. За словами дослідників, це свідчить про те, що дана особина була дуже молодою. Через вік вид равлика визначити складно, але аналіз оперкулума вказує на те, що черевоногого можна віднести до сімейства циклофорид (Cyclophoridae), сучасні представники якого поширені в регіоні.

Вчені підкреслюють, що форма тіла равлика була трохи витягнутою. На їхню думку, це свідчить про те, що, потрапивши в бурштин, він намагалася втекти. Той факт, що на момент консервації черевоноге було живим, може пояснити і те, чому м'які тканини збереглися так добре.

Раніше вчені з Нанкинського інституту геології і палеонтології виявили в зразках бурштина, знайдених на півночі М'янми, дивну істоту, що нагадує павука з довгим хвостом.