Вчені виявили в Австралії рештки вимерлих карликових левів

Вчені виявили в Австралії рештки вимерлих карликових левів Карликові леви жили на деревах і полювали на дрібних птахів та ящірок © Naked Science
Вага сумчастого лева становила близько 600 грам.

Вчені виявили у заповіднику Ріверслей в Австралії рештки незвичайного мініатюрного лева, що населяв австралійські джунглі близько 18 мільйонів років тому. Вчені описали новий вид у статті, опублікованій в журналі Paleontologia Electronica.

Дослідники назвали новий вид Microleo attenboroughi, на честь британського натураліста Девіда Еттенборо. Вченим вдалося виявити кілька зубів і фрагменти черепа, які вказали на дивного представника котячих, розмірами помітно менше кішки. На думку дослідників, тварина було досить небезпечним хижаком, озброєним гострими премолярами. Вона населяла джунглі з іншими сумчастими левами, які вже були раніше відомі вченим. Разом з тим, ці леви були помітно більшими, наприклад, вага Priscileo становила близько 2 кілограм, а Wakaleo – 30 кілограм.

За словами вчених, "хоча можливо, вони конкурували, така різниця в розмірах, скоріше, говорить про те, що вони спеціалізувалися на різних видах жертв". Швидше за все, Microleo attenboroughi трималися ближче до вершин дерев, поїдаючи дрібних ящірок, птахів і комах.

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили рештки гігантського доісторичного чудовиська. Схожа на крокодила тварина тероризувала живих істот на Землі близько 130 мільйонів років тому.