Новини науки - Вчені виявили в Африці новий вид давніх хижаків - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені виявили в Африці новий вид давніх хижаків

12 жовтня, 2017, 18:14 Роздрукувати

Ссавці жили на Землі 25 мільйонів років тому.

Хижаки мешкали на Землі 25 мільйонів років тому

Палеонтологи виявили в Африці раніше невідомий вид гіендонів, хижих ссавців, які мешкали на планеті 25 мільйонів років тому. Про своє відкриття дослідники повідомили в журналі PLoS ONE.

Хижаки мешкали на території Північної Америки, Азії та Європи. На думку дослідників, тварина, яка отримала назву Pakakali rukwaensis, була розміром з рись. Біогеографічний і філогенетичний аналіз дав можливість дізнатися більше про перехід від ранніх африканських хижаків до сучасної екосистемі.

Знахідка дозволила вченим розібратися в анатомії гіенодонів до появи в Африці сучасних хижаків. Після масового вимирання динозаврів гіенодони були основними хижаками в Африці, поки 23-25 мільйонів років тому на континент не потрапили інші хижі тварини. З часом гіенодони вимерли. Нова інформація про них дасть можливість дізнатися більше про те, як це могло статися.