Чумацький Шлях - Вчені виявили у центрі Чумацького Шляху загадковий масивний об'єкт - Технології - dt.ua

Вчені виявили у центрі Чумацького Шляху загадковий масивний об'єкт

10 листопада, 2017, 17:52 Роздрукувати

У центрі нашої галактики знайдена величезна планета або коричневий карлик.

У центрі Чумацького Шляху знайдений незвичайний об'єкт © NASA

Астрономи за допомогою гравітаційної лінзи виявили в центрі Чумацького Шляху загадковий об'єкт: велику планету або коричневий карлик. Про своє відкриття дослідники розповіли на сайті arXiv.org.

Об'єкт отримав назву OGLE-2016-BLG-1190Lb (коротко OGLE). Він у 13 рази масивніший за Юпітер і обертається навколо зірки, яка розташовується на відстані 22 тисяч світлових років від Сонця. Через велику масу OGLE дуже важко сказати, що він з себе представляє. Разом з тим, об'єкт розташовується в області Чумацького Шляху, багатою коричневими карликами.

Якщо це все-таки планета, то вона дуже велика. А якщо коричневий карлик, то вчені будуть дуже здивовані, тому що коричневі карлики зазвичай не обертаються навколо інших зірок — а OGLE обертається.