Вчені виявили спільного предка всіх хребетних

Вчені виявили спільного предка всіх хребетних Вік знахідки оцінюється в 540 мільйонів років © Naked Science
Вік скам'янілості становить близько 540 мільйонів років.

Китайські і європейські палеонтологи виявили мікроскопічну примітивну тварину, яка є предком хордових, голкошкірих і інших вторинноротих. Про знахідку вчені повідомили в журналі Nature.

Вік скам'янілості оцінюється приблизно в 540 мільйонів років, вона визначена як Saccorhytus coronarius, найбільш примітивне вториннороте. Розміри тварини не перевищують міліметра.

Істота була схожа на крихітний мішок з величезним ротовим отвором. Вчені припускають, що вона була покрита тонкою шкірою і вже мала просту м'язову систему, яка дозволяла їй скорочуватися і переміщатися в морському піску в пошуках їжі. При цьому анального отвору у Saccorhytus ще не було, і від відходів він позбавлявся, мабуть, через рот.