Вчені виявили рештки невідомого птаха віком 90 мільйонів років

Вчені виявили рештки невідомого птаха віком 90 мільйонів років Вчені виявили рештки невідомого виду птахів
Птах виглядав як щось середнє між чайкою і бакланов.

Геологи виявили в Арктиці невідомий раніше вид птахів, який жив на Землі близько 90 мільйонів років тому. Про знахідку дослідники повідомляють в журналі Scientific Reports.

Птах отримав назву Tingmiatornis arctica і, на думку дослідників, виглядав як щось середнє між чайкою і бакланом. За допомогою аналізу плечової кістки, яка добре збереглася, дослідники визначили, що виявлений вид птахів міг пірнати і плавати під водою. Крім того, вчені встановили, що птахи населяли Землю в часи, коли середньодобова температура становила 14 градусів Цельсія.

За допомогою виявлених останків вчені планують вивчити вплив зміни клімату на подальшу долю птахів та інших видів, які мешкали на планеті одночасно з ними.