Вчені виявили природний механізм уповільнення старіння

Вчені виявили природний механізм уповільнення старіння Вчені виявили гени, пов'язані з циркадними ритмами © yosmi.ru
Дослідники знайшли ряд генів, пов'язаних з циркадними ритмами.

Вчені заявили про те, що їм вдалося виявити 25 генів, пов'язаних з циркадними ритмами, які "включаються" тільки в зрілому віці в період стресу, коли вони найбільш потрібні для підтримки життєво важливих функцій, повідомляє EurekAlert!.

Відкриття дозволило вченим виявити невідомий раніше механізм реагування на стрес і може пояснити те, чому процес старіння часто прискорюється, коли відбувається збій в роботі "біологічного годинника". Крім того, відкриття генів дозволить уповільнити старіння і подолати наслідки серйозних хвороб.

Як заявляють автори дослідження, старіння пов'язане з нейродегенерацією, втратою пам'яті та іншими проявами, які поглиблюються в результаті порушення циркадних ритмів. Виявлені гени є природною реакцією на ці процеси і захищають нервову систему.