Вчені виявили причину анорексії

Вчені виявили причину анорексії Вчені знайшли можливу причину анорексії
Дослідники виявили геномний локус нервової анорексії.

Міжнародна група вчених виявила можливу причину нервової анорексії. Результати своїх досліджень вчені опублікували в журналі American Journal of Psychiatry.

"Ми ідентифікували один значний геномний локус для нервової анорексії на дванадцятій хромосомі, на ділянці, пов'язаній з діабетом першого типу і аутоімунними порушеннями", - сказала співавтор дослідження Синтія Булі з Каролінського інституту.

За словами дослідника, розлад прийому їжі виявився "генетично пов'язаним з нейротизмом та шизофренією, що підтверджує ідею про те, що анорексія є психічним захворюванням". Також авторам вдалося виявити сильні генетичні кореляції розладу з різними метаболічними особливостями, зокрема, індексом маси тіла і регуляцією інсуліну і глюкози.

У ході дослідження вчені проаналізували дані про 3495 пацієнтів з нервовою анорексією і 10982 здорових людей; з авторами співпрацювало більше 220 вчених і медиків.

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили в мозку людини "гени інтелекту". У ході досліджень вчені встановили, що ці гени в зміненому стані можуть призвести до епілепсії та когнітивного дисбалансу.