Новини науки - Вчені виявили причину анорексії - Технології - dt.ua

Вчені виявили причину анорексії

12 травня, 2017, 14:46 Роздрукувати

Дослідники виявили геномний локус нервової анорексії.

Вчені знайшли можливу причину анорексії

Міжнародна група вчених виявила можливу причину нервової анорексії. Результати своїх досліджень вчені опублікували в журналі American Journal of Psychiatry.

"Ми ідентифікували один значний геномний локус для нервової анорексії на дванадцятій хромосомі, на ділянці, пов'язаній з діабетом першого типу і аутоімунними порушеннями", — сказала співавтор дослідження Синтія Булі з Каролінського інституту.

За словами дослідника, розлад прийому їжі виявився "генетично пов'язаним з нейротизмом та шизофренією, що підтверджує ідею про те, що анорексія є психічним захворюванням". Також авторам вдалося виявити сильні генетичні кореляції розладу з різними метаболічними особливостями, зокрема, індексом маси тіла і регуляцією інсуліну і глюкози.