Вчені виявили потужний антибіотик всередині організму людини

Вчені виявили потужний антибіотик всередині організму людини В організмі людини виявлено потужні антибіотики © NIAID/Flickr.com
Антибіотики можуть допомогти в боротьбі з невразливими бактеріями.

Вчені за допомогою комп'ютерного аналізу ДНК бактерій, виявлених на шкірі і в кишечнику людини, виділили два потужних антибіотика, які допоможуть боротися з невразливими бактеріями. Свої висновки дослідники опублікували в журналі Nature Chemical Biology.

Дослідники розробили методику комп'ютерного аналізу генів, яка дозволяє виявити у віртуальній ДНК мікробів і багатоклітинних живих істот послідовності, які можуть бути пов'язані з виробництвом молекул, здатних знищувати хвороботворних бактерій. Проаналізувавши тисячі геномів бактерій, які живуть в організмі людини, вчені виділили шість десятків генів, "прочитання" яких повинно змушувати клітину синтезувати молекули, схожі за складом і формою на антибіотики. Відібравши найбільш вдалу половину з них, вчені синтезували білки, інструкції по збірці яких містилися в цих генах, і перевірили їхню роботу на колоніях кишкової палички, золотистого стафілокока та інших небезпечних мікробів.