Астрономи відкрили планету Вулкан - Технології - dt.ua

Вчені виявили планету Вулкан з "Зоряного шляху"

18 вересня, 2018, 13:36 Роздрукувати

Дослідникам вдалося виявити планету, схожу на батьківщину Спока.

Вчені знайшли схожу на батьківщину Спока планету

Вчені з Флоридського університету і Університету штату Теннесі заявили про те, що на відстані 16 світлових років від Землі розташовується екзопланета, яка нагадує планету Вулкан – батьківщину Спока з "Зоряного шляху". Як повідомляє Naked science, планета в два рази більша за Землю і здійснює оберт навколо своєї зірки за 42 дні.

З'єднання планети зі світом, створеним Джином Родденбері, в цілому засноване на взаємозв'язку самої суперземлі з її материнської зіркою. У карлика К-класу HD 26965 є ще декілька позначень, серед яких — Кейда і 40 Ерідана А. Як пояснюють вчені, планета Вулкан з канону "Стартрека" — друга планета в системі 40 Ерідана А (40 Ерідана А II). У 1991 році Родденбері і члени Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики підтвердили, що в системі HD 26965 дійсно присутній фантастична планета, і ось тепер її знайшли.

Дослідники підкреслюють, що зірку можна побачити неозброєним оком, на відміну від більшості світил, біля яких були знайдені екзопланети.