Вчені виявили п'ять нових видів змій, що харчуються равликами

Вчені виявили п'ять нових видів змій, що харчуються равликами Чотири з п'яти виявлених видів перебувають на межі вимирання
Чотири види з п'яти вже знаходяться на межі вимирання.

Міжнародна група вчених виявила п'ять нових видів змій, що мешкають в Еквадорі і Перу, і харчуються жабами. Разом з тим, як відзначають дослідники, чотири з п'яти видів перебувають на межі вимирання. Про своє відкриття вчені повідомили в журналі ZooKeys.

Під час експедицій в тропічні ліси Еквадору, що проходили в період з 2013 по 2017 рік, біолог Алекс Пірон з Університету Джорджа Вашингтона відкрив три з п'яти нових видів змій: Dipsas bobridgelyi, Sibon bevridgelyi і Dipsas klebbai. У той же час два інших види (Dipsas oswaldobaezi і Dipsas georgejetti) виявили вчені з Еквадору і Перу.

Щоб підтвердити відкриття, дослідники побудували еволюційне древо змій Dipsadini, грунтуючись на 298 послідовностях ДНК. Після того, як вчені переконалися в якості нової інформації, вони внесли в структуру п'ять нових видів.

"Хочете вірте, хочете ні, але є ціла група змій, для яких равлики - це їжа богів. На жаль, чотири з п'яти встановлених нами видів вже знаходяться на межі вимирання, через те, що ліси, де вони живуть, майже повністю знищені. Ми підозрюємо, що існує безліч інших таких видів, опис яких може незабаром з'явитися. На жаль, часу, щоб знайти їх все менше. Ці змії не небезпечні для людей, але люди небезпечні для них", - заявив один з дослідників Алехандро Артега.

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили новий вид гігантських черепах, які проживають на Галапагоських островах. З урахуванням нововідкритого виду, на цей момент на Галапагоських островах мешкають 11 видів гігантських черепах. Раніше їх було 15, проте 4 види вимерли. Такі черепахи, в основному, живуть на сході острова Санта-Крус.