Вчені виявили озеро під вулканом в Андах

Вчені виявили озеро під вулканом в Андах Вчені виявили озеро на глибині 15 кілометрів під вулканом © New Scientist
Озеро розташовується на глибині 15 кілометрів.

Вчені з Університету Брістоля виявили озеро під вулканом Утурунку в Андах Болівії. Як повідомляє New Scientist, відкриття було зроблено дослідниками під час вивчення "аномалії" на глибині 15 кілометрів під вулканом.

Аномалія, яка називається Альтіплано-Пуна, уповільнює сейсмічні хвилі і проводить електрику, на відміну від магми, яка її оточує. У ході дослідження вчені взяли зразки каменів, які були викинуті на поверхню в ході виверження вулкана 500 тисяч років тому, і помістили їх у воду. Потім вчені імітували умови, які відповідають тим, які оточують аномалію, тобто тиск в 30 тисяч разів вище атмосферного і температуру вище 1500 градусів Цельсія.