Вчені виявили останки незвичайної рептилії-качкодзьоба

Вчені виявили останки незвичайної рептилії-качкодзьоба Рептилія добувала їжу на дотик © Популярная механика
Загадкова істота жила на Землі 247 мільйонів років тому.

Вчені виявили в Китаї останки незвичайної рептилії тріасового періоду. Як повідомляє "Популярная механика", довжина тіла ящіра досягала 60 сантиметрів, а найбільш незвичайною його особливістю був дзьоб, який нагадує сучасних качкодзьобів.

Незвичайна істота отримала назву Eretmorhipis carrolldongi. Крім довгого дзьоба вона мала також потужний хвіст і стоячі пластини на спині, які нагадували луску стегозавра.

Разом з тим, дослідники відзначають, що найбільш примітною особливістю незвичайної рептилії була голова: очі були досить малими, що свідчить про те, що зір не був пріоритетним джерелом інформації при годівлі. На думку вчених, рептилія добувала корм на дотик, так само, як це роблять сучасні качконоси.

Раніше палеонтологи з Єльського університету описали новий вид викопних рептилій, які при розмірах, порівнянних з дрібними ящірками, мали надзвичайно потужні щелепи.