Вірус - Вчені виявили новий вірус-гігант - Технології - dt.ua

Вчені виявили новий вірус-гігант

9 квітня, 2017, 03:05 Роздрукувати

Вірус був виявлений у стічних водах на сході Австрії.

В Австрії знайде новий гігантський вірус © medical-enc.ru

Австрійські мікробіологи виявили вірус, який виділяється на тлі своїх родичів розмірами і складністю. Вірус, довжина якого складає 400 нанометрів, був виявлений в стічних водах містечка Клостернойбург на сході Австрії. Про свою знахідку вчені повідомили в журналі Science.

Вірус був виявлений завдяки методу метагеноміки. Тобто геном вірусу був зібраний по фрагментах, які були виявлені у взятих пробах. Такий підхід дозволяє дослідникам вивчати набір генів всіх мікроорганізмів, що знаходяться в зразку середовища без їхнього культивування в лабораторних умовах. Самі автори роботи оцінюють знахідку як доконаний факт і повідомляють про вірогідне виявлення трьох споріднених видів у прилеглому районі.

Відкриття знову розпалило суперечку про те, є чи гігантські віруси вірусами в строгому сенсі цього слова, або вони представляють собою клітини, які колись стали паразитами і втратили значну частину генетичної інформації. В такому випадку логічним виглядало б їхнє виділення в окремий домен, рівноправний з бактеріями, еукаріотами і археями.