Новини науки - Вчені виявили нові невразливі форми життя - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені виявили нові невразливі форми життя

13 вересня, 2017, 16:53 Роздрукувати

Дослідники відкрили вісім тисяч нових видів мікроорганізмів.

Вчені виявили вісім тисяч нових видом мікроорганізмів © Lenta.ru

Вчені виявили вісім тисяч нових видів мікроорганізмів, які відносяться до ряду бактерій і архей, більше третини з них належать до невідомих раніше груп живих істот, повідомляє Science Alert.

Більшість знайдених одноклітинних — 98-99% — відносяться до екстремофілів, тобто живуть в умовах, не придатних для життя інших організмів. Вони можуть жити в гідротермальних джерелах, токсичних шахтних водах та інших водоймах з високою солоністю, кислотністю або лужністю. Такі умови практично неможливо відтворити в лабораторних поживних середовищах, тому екстремофіли зазвичай непридатні для культивування in vitro, тобто вирощування в пробірках.

У ході дослідження вчені проаналізували 1500 зразків ДНК бактерій і архей. Вчені виявили ДНК, які не відповідали вже встановленим і зберігаються в базах даних геномів. Всього було знайдено 7280 бактеріальних і 623 археальных геномів. Вони відносилися до 20 нових типів мікроорганізмів, у тому числі бактерій SHA-109, виділених з фекалій бабуїна та відходів пальмової олії, і роду некультивованих архей Uncultured Archaeal Phylum 2 з гідротермальних джерел.